Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 5 juli 2016

Fijne vakantie

Op Ons borduurkaartenblog is deze maand de challenge; # 33  - vakantie, ik wil graag met deze kaart meedoen;



Een prachtig patroon van esther originals met een echt vakantieplaatje van Yvonne.

Merk dat de vakantie best al begonnen is want ik vind het erg rustig in blogland....aan het weer kan het niet liggen want om te freubelen is het weer perfect!

Toch dank aan de trouwe bezoeksters en jullie lieve reacties,ik waardeer ze heel erg.

Fijne dag nog en lieve groetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt klaar voor de vakantie.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vakantiekaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vakantie kaart Wilma. Hier is de vakantie nog niet begonnen hoor. As weeekend begint het hier in het westen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    hier nog geen vakantie hoor..gisteren was het heerlijk warm weer, vandaag is 't weer herfst..Je vakantie kaart ziet er weer top uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, je bent lekker snel met je prachtige vakantie kaart, wat een prachtig geborduurd patroon, het plaatje staat er zo mooi bij.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vakantiekaartje geworden..de bestemmingen lijkt mij ook wel wat!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaartje Wilma! Ik krijg meteen zin om mijn koffers te pakken.....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Krijg er helemaal een vakantiegevoel van. Erg leuk patroon ook. Bedankt voor je trouwe deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Een super mooie kaart met een erg leuk patroontje.Bedanjkt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma.
    Een prachtige vakantie kaart.
    Bedankt dat je meedoet bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma
    Mijn vakantie zit er alweer op maar nu geniet ik volop van al die mooie geborduurde vakantie kaarten en deze is schitterend met een heel mooi patroon.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen