Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 2 juli 2016

Hartelijk gefeliciteerd

Deze kaart heb ik gemaakt met het borduurpatroon wat op de Facebookpagina Nieuwe borduurkaarten vrienden beschikbaar is gesteld door Christien van den akker;




Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze met veel plezier.
Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi Wilma. Leuk zo met die rand gedaan.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Wilma. Alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma,
    mooi geborduurd en wat zit er een mooie rand om de kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje weer Wilma...prachtig borduurtje erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Wilma, zo'n oplegkaart met een gestanst randje geeft nét dat leuke effect hè! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen