Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 7 juli 2016

Kerstkaart - week 26 tevens challenge

De 26e week van het jaar,we zijn weer halverwege.....gaat snel!
Vandaag is het dan weer tijd om de wekelijkse kerstkaart te laten zien op de blog van 52 weeks to christmas....deze week is daar ook de maandelijkse challenge aan verbonden: zwart/wit met een beetje zilver of goud....en waar ik al aangaf dat ik deze zou overslaan is het me toch gelukt!!! 🎈

Zelfs 2 zijn het er geworden 😎 de 1e was het zilveraccent gemaakt met holografisch papier wat ik toch minder mooi vind overkomen dus nog een 2e en daar ben ik meer tevreden over.....







Ik verheug me weer op jullie bezoekjes en reacties,dank daarvoor,

Een fijne dag gewenst en lieve freubelgroetjes, Wilma 

12 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze Wilma. Ik sla wel deze keer over.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan toch ineens twee....ze zijn leuk geworden, Wilma. Vind dat toch wel iets hebben zwart/wit met een vleugje zilver. Geeft een chique uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WWoowwww 2 prachtige kerstkaartjes Wilma,
    goed gedaan en dank voor je bijdrage aan WTC
    Fijne dag Epie (WTC DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 hele mooie kerstkaartjes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn mooie sjieke kaarten geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn mooi...en ik ben het met je eens dat de 2e mooier is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan! Modern zwart-wit..
    Leuk dat je meedoet met de maand-challenge bij de 52 WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    wat zijn ze mooi geworden! ik vind de 2de ook veel mooier, goed om er 2 te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kerstkaartjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtige kerstkaartjes,Wilma.Een beetje chique ook door de kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen