Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 28 juli 2016

Kerstkaart - week 30

Kerstkaartendag in blogland, op de blog van 52 weeks to christmas is het alweer de 30e kerstkaart dit jaar....dit is mijn bijdrage:



Gelukkig heb ik wat vooruit gewerkt, want buiten het feit dat manlief vakantie heeft, zit/lig ik in de lappenmand; vorige week bij de Kaakchirurg een wortelpuntonsteking laten verwijderen (heb ik al jaren last van zeurende pijn maar de tandarts zag nooit niks) , dit heb ik jaren terug ook eens gehad en dat viel wel mee dus dacht ach dat kan wel even in de 1e week van de vakantie maar jonge jonge wat heb ik een spijt!!! Na een paar dagen -precies in het weekend- zijn de hechtingen los gelaten en zit er dus een gat in m'n mond  zodat je zo op het bot kijkt (eet smakelijk 😛 ) Om een lang verhaal kort te maken: antibiotica met de nodige bijwerkingen, spoelen, pijnstillers en duimen dat het nu vanzelf geneest en anders word het opnieuw opengemaakt 😱
Ik ben nu ruim 3 dagen bezig met de antibiotica maar echt verbetering zit er niet in dus ik vrees het ergste 😖 Morgen terug......

Sorry voor mijn smakelijke verhaal zo vroeg op de ochtend 😜 Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties en een fijne dag gewenst! Lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat je dan toch een kaartje klaar had liggen. Vind het ook een erg leuke kaart geworden, Wilma. Je weet de kleuren altijd zo mooi op elkaar af te stemmen.
    Heel veel sterkte en hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met weer een geweldig mooi geborduurde rand!
    Beterschap met je kaak!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en wat fijn dat je deze al voor handen had. Beterschap...klinkt inderdaad niet best en hoop dat er snel verbetering komt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma, wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Lief dat paardje in het mooie geborduurde kader. Sterkte met je kaak, klinkt niet écht fijn..:(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer zo'n mooike, en wat een mooie plaatje van het paardje heb je erbij gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd met het paardje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst beterschap !!!
    Wat een naar gedoe !
    Je kaart is top !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte beterschap Wilma, dat klinkt niet best allemaal..
    Je kaartje is toppie, ik vind het plaatje erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,

    Beterschap en hopelijk slaat de antibiotica alsnog aan.Je kaart is weer heel mooi met een schattig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is prachtig. Mooi geborduurd en het plaatje is ook lief. Een nare ervaring en dat in je vakantie. Veel sterkte en bedankt dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kerstkaart en mooi geborduurd. Ook heel veel beterschap gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oei, wat naar allemaal! Hopelijk slaat je medicatie snel aan zodat alles rap beter wordt!
    Weer een prachtig kaartje! Waar blijf je al die mooie motiefjes halen om te borduren!
    Lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma! mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart, knap borduurwerk! En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas. Misschien kunnen we je uitdagen om een zomerse 'Christmas in July'-kerstkaart te maken voor komende donderdag?! Veel beterschap met je kaak!!
    grtz. Colien (DT-lid 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige geborduurde kerstkaart Wilma, ik heb medelij met je, wat een ramp een ontstoken mond, ben benieuwd hoe het is afgelopen, sterkte er mee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart Wilma ....
    Beterschap hoor xx
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen