Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 9 juli 2016

Uiltje

Vandaag een borduurkaartje zonder 3D plaatje,ik vind hem zelf wel erg leuk geworden.



Ook heb ik sinds kort een oude hobby opgepakt en dat is Postcrossing :
Hier heb ik een account en krijg je willekeurig een adres toegewezen waar ik dan een kaart naar toe stuur en ik krijg dan ook weer een kaart terug van een willekeurig iemand, zo krijg je van over de
hele wereld kaarten toegestuurd, ik vind dit heel erg leuk.
In de account staat vaak iets geschreven over iemand of wat voor soort kaarten iemand leuk vind en
dan is het natuurlijk het leukst als je een passende kaart stuurt. Deze kan ook als favoriet aangemerkt
worden en dat is natuurlijk ook heel erg leuk (vind ik zelf ;) )

Zo kreeg ik afgelopen week deze kaarten uit België en Duitsland, niet zo heel ver weg maar wel erg leuk!








Vandaag kreeg ik er 1 uit Tsjechië waar schitterende postzegels opzaten:



En zo leuk om de geschreven verhaaltjes te lezen die sommige erop zetten, ik geniet er erg van!

Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, hier geniet ik ook erg van!

Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma
    Wat leuk om op deze manier kaarten te versturen en te maken.
    Zo krijg je wel een héle mooie verzameling.
    De geborduurde kaart met het uiltje is schattig, daar zitten weer héél wat freubel uurtjes in, ik denk dat diegene die hem mag ontvangen er dan ook super blij mee is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je geborduurde kaart is erg mooi, Wilma. Leuk patroontje.
    En wat een goed idee om postcrossing weer op te pakken. Leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart geworden..en wat is postcrossing een leuke hobby! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma! En wat leuk dat je kaarten stuurt met mensen over de hele wereld.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma. Ook leuk om als geslaagdkaartje te gebruiken met het uiltje. En succes met je nieuwe hobby. Heb je wel een doel om kaarten te maken, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie borduurkaart Wilma! Lijkt me leuk dat postcrossing!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Uiltjes blijven zo leuk !!!
    Mooie kaarten heb je gekregen uit het buitenland, altijd weer een verrassing wat er op de mat ligt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    ik vind je uilenkaartje prachtig,heel mooi geborduurd..
    Mijn dochter doet ook aan postcrossing, ze krijgt kaarten van over de hele wereld, het is heel erg leuk om te doen..
    Jij hebt ook mooie kaarten gekregen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie borduurkaart,Wilma.Wat een schattig uiltje.Leuk dat Postcrossing.Ik had er nog nooit van gehoord.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en lief uiltje heb je gemaakt!!erg mooi geborduurd.
    Je hebt super leuke post ontvangen.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen