Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 4 augustus 2016

Kerstkaart - week 31

Vandaag is het weer kerstkaartendonderdag in blogland, op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd voor week 31.... Mijn bijdrage is deze wekelijkse bijdrage;



De maandelijkse challenge laat ik voorbij gaan omdat ik nog niet fit ben, hartelijk bedankt voor jullie beterschapswensen,heel erg lief!!!
Het getob in m'n mond is nog niet voorbij en na nog wat ziekenhuisbezoekjes afgelopen week is het nu afwachten hoe het gaat herstellen....ik vrees dat ik er al met al niet op vooruit gegaan ben!
Zodoende heb ik jullie blogjes ook niet echt meer bezocht,sorry hiervoor,ik ga dit snel weer proberen te doen!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Ach Wilma toch...het zit je niet mee. En dat in je vakantie! Hopelijk duurt het nu niet lang meer voor je weer helemaal de oude bent, sterkte!
    Je kaartje is weer erg mooi geworden. Hopelijk geeft dat je wat afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Wilma en beterschap gewenst. Lees dat je aan het tobben bent, heb ik gemist door mijn vakantie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat het nog niet goed met je gaat. Hoop voor je dat het allemaal snel herstelt! Je hebt in ieder geval een hele mooie kaart gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart,Wilma.Vervelend dat je nog steeds aan het tobben ben je kies.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe vervelend dat je niet snel geneest !
    Maar je kaart is weer heel mooi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wens je van harte beterschap, je kerstkaart is weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt en ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat het niet snel beter gaat met je!
    Toffe kerstkaart! leuk plaatje en weer zo'n mooi borduurwerk!
    groetjes en hopelijk snel beter worden!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kerstkaartje is prachtig Wilma...heel leuk dat borduurtje...
    Hopelijk gaat je kaak/tandwortelontsteking snel over...onze dochter heeft dat kortgeleden ook gehad ...en heeft ook een week heel veel pijn gehad...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vervelend Wilma dat het herstel niet naar verwachting verloopt. Des ondanks wens ik je verder een voorspoedig herstel en hoop ook dat het wat beter gaat verlopen.

    Je kaart is in ieder geval prachtig. Erg mooi omrand met het borduurwerk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen