Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 11 augustus 2016

Kerstkaart - week 32

En we gaan gewoon door met de kerstkaarten....week 32 alweer op de blog van 52 weeks to christmas:



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, altijd leuk om een reactie te lezen.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig borduurwerk weer op dit mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is borduren toch leuk op een kaart. Het kost wat tijd maar dan heb je ook wat!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gecombineerd met het plaatje en het geborduurde randje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve kerstkaart Wilma, dat fijne borduurwerk is heel sierlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie hier weer een prachtige geborduurde kerstkaart op j bloggie Wilma, mooi patroon, mooi geborduurd met een schattig plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes,
    Monique (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg leuke kerstkaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma Weer een hele mooie kerstkaart. Leuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en lief keratkaartje Wilma...zo fijntjes dat borduurtje ....chique hoor!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op deze regenachtige dag laat je een prachtige kaart zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kerstkaartje Wilma,
    zo mooi en fijntjes is het borduurwerk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is die weer Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart geworden en mooi geborduurd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende borduurkaart weer Wilma! altijd mooie patroontjes en kleurtjes zo mooi passend bij je plaatjes! Genieten om hier te komen kijken!
    groetjes, NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kerstkaartje Wilma! En zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstborduurtje Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige borduurkaart weer, Wilma.Mooi patroon.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen