Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 18 augustus 2016

Kerstkaart - week 33

Week 33 alweer dit jaar op de blog van 52 weeks to christmas en hierbij weer mijn wekelijkse bijdrage:



Dank voor de bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze met veel plezier.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma. Mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart, prachtig borduurwerk en lief plaatje! En gezellig dat je meedoet met 52 Weeks to Christmas, dankjewel!
    grtz. Colien, DT-lid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is dit weer !
    Ik moet je nodig gaan volgen , leuk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooi geborduurde kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je weer gemaakt mooi borduurwerk super, en fijn dat je meedoet met 52WTC.

    Gr....Bep DT(52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma,
    weer zo mooi geborduurd en afgewerkt,
    groetjes,
    Ans
    p.s. geen kerstkaart van mij deze week, ik lig sinds gisteren ziek op bed..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer een prachtige kerstkaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, Wilma.Mooi borduurpatroon en een lief bijpassend plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke borduurkaart Wilma leif plaatje
    van de reeen ik zag vanmorgen 4 reeen in de wei.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig dit kerstkaartje Wilma....zo mooi geborduurd weer....keileuk!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstborduurtje heb je gemaakt Wilma - supermooie combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, het borduurpatroon past prachtig bij het plaatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma wat eenprachtige kerstkaart. Alles past perfect. Een prachtig patroon heb je gebruikt een enig plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe je het toch klaarspeelt, elke week zo'n schitterend borduurkaartje, en die kleurtjes altijd zo supermooi passend! Prachtig!!!!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je geborduurde kaart een plaatje Wilma, mooi van kleur en met zorg afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen