Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 25 augustus 2016

Kerstkaart - week 34

Op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd voor de 34e kerstkaart dit jaar:



Ik ben minder tevreden met mijn resultaat, vind hem niet zo mooi geworden maar volgende week weer een mooiere dan maar.

Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties, vooral de donderdag is altijd zo gezellig ;)

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Ik weet niet waarom je je kaart niet zo leuk vindt Wilma, ik vind het een heel leuke kaart, zo'n schattig plaatje!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk Wilma. Lief plaatje en leuk zo met de rode achtergrond achter het plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
    echt niks mis mee hoor, ik vind hem erg mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart weer, Wilma.Lief plaatje en prachtig borduurwerk.Is niks mis mee.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks mis mee hoor ik vind het mooi en leuk plaatje met die paardjes. Fijn dat je toch meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstborduurtje is het geworden Wilma - niets mis meer hoor.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi dir kerstkaartje Wilma...zooo mooi geborduurd weer....TOPPIE!!!

    leuk dat je meedoet bij 52 WTC

    warme groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach....wat een leuke kaart Wilma....mooi n=met de kerst paardjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is niks mis met dit kaartje hoor. Ik vind hem mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geborduurd Wilma.
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem juist wel erg mooi, Wilma....smaken verschillen....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combi van dotten en borduren, leuk plaatje een hele mooie kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het toch een erg mooie kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk met die guitige paardjes, tof met het rood op de achtergrond. Het borduurwerk vind ik weer supermooi, zelf vind ik er de 'maantjes' niet zo mooi bij, de sterretjes wel...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen