Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 26 augustus 2016

Lief kaartje

Allereerst bedankt voor de lieve positieve reacties op m'n kerstkaart van gisteren, ik vind hem zelf niet mooi door het saaie patroon en rood gekleurde achtergrond, zoiets ga ik niet meer maken haha.
Wel lief dat jullie hem wel mooi vonden ;)

Vandaag een -vind ik zelf- mooier kaartje, wat zeg ik, een schattig kaartje!
Het is een borduurpatroon dat Christien Vd Akker beschikbaar heeft gesteld op haar Facebookpagina, dit doet ze elke maand.



Zijn jullie nog niet weggesmolten? Ik krijg te horen dat ik niet mag klagen maar echt, voor mij hoeft dit weer niet!! Volgende week beloofd wat beter te worden, minder temperatuur maar toch lekker zonnig....nou kom maar op!!

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, een fijn weekend gewenst en lieve freubelgroetjes, Wilma 💋💋

7 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een super schattig kaartje van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en schattige kaart, Wilma.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer erg mooi Wilma. Leuk patroon. Ik ben die warmte ok al weer zat hoor. Maar nu staat hier een lekker windje en het regende zelfs net even. Maar lekker even alles doortochten.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, ik zit hier te smelten op de bank, ik kan er absoluut niet tegen.. Je kaartje is erg lief met een schattig plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super schattig kaartje Wilma....heel mooi borduurtje en het plaatje past er perfect bij....

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Wilma! Ook hier was het erg heet, het is niet mijn weertype en voor mij mag het ook wat minder! Fijn weekend.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden..en een hittegolf hoeft voor mij ook niet, ben geen 30 graden mens.en ik kan er naar snakken dat het weer koeler wordt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen