Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 22 augustus 2016

Lief meisje

Vandaag heb ik een geborduurd kaartje met een patroontje van Ann's Paper Art, dit was namelijk de 95ste challenge deze maand op Fadengrafik-Challenge Blog ....



Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik vind ze erg leuk om te lezen.
Fijne dag nog en lieve freubelgroetjes, Wilma 



8 opmerkingen:

  1. Prachtig geborduurd Wilma en mooi patroon. Leuk die lay-out zon.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah...wat een lieffie. Super schattig kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje Wilma,
    leuk hoe je de kaart ingedeeld hebt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Mooi plaatje en een mooi borduurtje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en lief plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje met mooi borduurwerk een lief plaatje en een leuke tekst!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart,Wilma met een mooie geborduurde rand.De tekst is ook leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely card, so interesting with the three parts of white! Your stitching is beautiful and I like the sweet little girl, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen