Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 13 augustus 2016

Tulpen.....

Zoals beloofd vandaag weer een kaart...een BorDotkaart (Borduren en hobbyDots) de geborduurde cirkel heb ik opgevuld met gransrandjes die ik uitgestanst en over elkaar geplakt heb met ook wat tulpendotjes.




Deze kaart wil ik meelaten doen op de blog van Ons borduurkaartenblog waar het challenge # 34 is en het thema - alles mag.
En op de blog van Hobbyjournaal waar het challenge juli/augustus is met het thema vrij, met wel de opdracht om iets van Marieke, Yvonne of Amy te gebruiken, bij mij is het het mooie plaatje van Yvonne geworden!

Wens ik jullie nog een fijn weekend verder en bedank ik jullie voor de bezoekjes en lieve reacties,ik waardeer ze zeer 💕
Lieve freubelgroetjes, Wilma 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Hollands kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke kaart Wilma, mooi geborduurd en gedot en een erg leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit te combineren. Heel mooi Wilma.
    Jij ook een fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    leuk om de combinatie dotten en borduren te gebruiken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Wilma. leuke combi de dotjes en borduurwerk. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie combinatie borduren en dotten, prachtig gemaakt Wilma, leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan Wilma,leuke combinatie zo met die koe!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Wat leuk om dit te combineren, het is een supermooie hollandse kaart.
    Bedankt voor je deelname op Ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige kaart. Ik ben niet zo van het borduren en dotjes maar vind het dan wel erg leuk om te zien dat een ander daar het geduld voor heeft en een prachtige kaart maakt. Mooi Wilma.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf Hollands kaartje Wilma.
    Super mooi.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen