Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 6 augustus 2016

Verjaardagskaarten

Vandaag 2 verjaardagskaarten die op de plaats van bestemming zijn gearriveerd dus kan ik ze plaatsen;





De foto van de kaart met het uiltje komt niet heel mooi over, ik was hem vergeten te maken en is me net na gestuurd.

Dank voor de beterschapswensen,erg lief!
Sinds gisteren lijkt er wat verbetering in te zitten, wel fijn nu manlief maandag weer aan de arbeid mag 👎

Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik waardeer ze heel erg, ben nu ook weer jullie blogjes aan het bezoeken,ik heb veel gemist!

Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer erg mooi Wilma. Leuke patronen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt Wilma.
    Fijn dat er een beetje verbetering in komt ...
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, Wilma.
    Fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan. Hopelijk zet het zo door. Nog een fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    je verjaardagskaarten zijn weer top, met prachtige borduurtjes,
    gelukkig dat je je weer wat beter voelt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaarten zien er weer heel mooi uit Wilma. Fijn dat het weer iets beter gaat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen