Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 1 september 2016

Kerstkaart - week 35

Op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart met meteen weer de maandelijkse challenge: blauw-wit
Dit is mijn bijdrage:




Zie nu pas dat ik ook zilver heb gebruikt,mocht dit niet mogen voor de challenge dan word het gewoon de wekelijkse bijdrage, ook geen probleem.

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, altijd gezellig om te lezen!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Wilma, schitterend, ik vind die geborduurde rand zo knap gemaakt, en het komt zo mooi uit. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend mooi kaartje
    en heel erg mooi borduurtje erop

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterend kerstkaartje weer Wilma...zooooo eenleuk borduurtje erop en een super schattig plaatje ...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige geborduurde kaart weer, Wilma.Superleuk bijpassend plaatje erbij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    wat een mooie kaart, super geborduurd en leuk afgewerkt met de zilveren randjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma en ik wacht met smart op jou uitwerking van "mijn creatie" ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wilma. Mooi patroon heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kerstborduurtje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma prachtig geborduurd , doe ik je niet na.
    Een mooie kerstkaart.
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi winters tafereeltje, Wilma. Weer een pracht van een kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig kaartje en mooi geborduurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Wilma, hier zitten weer veel uurtjes in, maar het resultaat is dan ook prachtig, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje, knap borduurwerk, zeg! En gezellig dat je meedoet met onze blauw/wit challenge bij 52 Weeks to Christmas, good luck!
    grtz.Colien (DT-lid 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig borduurwerk en mooie combinatie met het leuke plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen