Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 8 september 2016

Kerstkaart -week 36

Op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd om de wekelijkse kerstkaart te laten zien en ook deze week heb ik er weer 1, wederom een geborduurde:



Hartelijk dank voor de bezoekjes en lieve reacties, erg gezellig om die berichtjes te krijgen!

Wens ik jullie een fijne dag.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma. Het geborduurde en de afbeelding passen weer perfect bij elkaar!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk patroon en wat een leuke kleuren heb je gecombineerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kerstkaart Wilma !
    Ik vind hem erg mooi en fijn geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kerstkaartje weer Wilma...zo een leuk fijn borduurtje erop en het plaatje past er zooooo mooi bij

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geborduurd!
    Super geheel.

    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Wilma,
    mooi geborduurd en een heel lief plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke combinatie Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstborduurtje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig borduursel met die krans in het midden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In één woord prachtig en weer zo mooi geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leof hertje en mooi borduurwerk. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een schitterende kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig geborduurd kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Wilma Leuk patroon bij dit lieve plaatje. Mooie kleuren ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schattig kaartje, weer prachtig borduurwerk!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige geborduurde kaart weer , Wilma.Lief plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes., Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen