Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 15 september 2016

Kerstkaart -week 37

Goedemorgen blogvriendinnetjes! Vandaag heb ik deze kerstkaart;



Ik was deze aan het maken voor de challenge op Ons borduurkaartenblog, daar is de opdracht: challenge # 35 - geborduurde vintagekaart....nou volgens mij is de opdracht wel geslaagd toch?

En omdat ik er een kerstkaart van gemaakt heb wil ik deze meteen laten meedoen voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas.

Vandaag heb ik een vervelende klus voor de boeg....voor degene die het misschien nog weten; 8 weken geleden heb ik een wortelpuntonsteking laten verwijderen bij de Kaakchirurg waarna ik een hele tijd met een open wond heb gezeten omdat de hechtingen te vroeg waren losgelaten.
Veel pijn,pijnstillers, antibiotica en een verpeste vakantie verder is de wond vanzelf gesloten waarna er direct weer op dezelfde een ontsteking is ontstaan, er zat een fistel/wit bultje op het tandvlees wat erop duid dat er een ontsteking naar buiten wil....
Vandaag gaan ze dus de behandeling herhalen in de hoop dat het genoeg is,zit de ontsteking nog hoger -wat waarschijnlijk pas over een paar weken duidelijk zal worden- is het einde verhaal en zal de kies er toch uit moeten! Maar omdat deze kies een pijler is van een brug die er pas een jaar inzit moeten we dit zien te voorkomen vandaar dat er dus van alles aan gedaan moet worden...
Ik kan jullie zeggen dat ik best hopeloos ben en zo tegen alles opzie,ik wil eigenlijk niet meer!
Maar...ik ben een grote meid, dus haal diep adem en ga er maar weer voor!

Genoeg gezeurd, rest mij jullie weer ontzettend te bedanken voor de steeds weer lieve berichtjes en bezoekjes aan mijn blogje. Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Leuke met de geborduurde rand op een apart kaartje!
    Sterkte vandaag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat geborduurde randje erbij, Wilma.
    En veel sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Wilma. heel leuk met het borduurtje zo op de kaart. Alles past heel leuk bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei wat een naar verhaal Wilma. Dat lijkt me zeker geen pretje en wens je ook heel veel sterkte. Je kaart is prachtig. Leuk om het borduurtje zo schuin te plakken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaartje is heel mooi Wilma...leuk gecombineerd plaatje en borduurtje
    Ik wens je veel sterkte met je wortelontsteking...onze dochter had dat een tijdje terug ook ...heeft ook op d'r hoofd gestaan de pijn
    maar de behandeling is redelijk goed gegaan....dus ik wens je het allerbeste hopelijk gaat het allemaal goed nu....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, Wilma.Sterkte vandaag met de behandeling.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma, missie geslaagd, mooi geborduurd en afgewerkt.
    veel sterkte bij de tandarts, een geluk is dat je wordt verdoofd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Onsborduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    wat naar dat de ontsteking weer terug is, ik kan begrijpen dat je er genoeg van hebt..maar wat moet..moet..sterkte.
    Je vintage kerstkaart ziet er prachtig uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Sterkte vandaag!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kerstkaart met dat borduurtje erbij, heel leuke combi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi borduurkaartje weer Wilma.
    Ik hoop voor je dat je 'klus' vandaag is meegevallen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk Wilma! En wat een leuk plaatje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart Wilma....mooie kleurtjes ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi wilma
    Wat een mooie vintage kersborduurkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma
    Wat een supermooi kerstkaartje met mooi borduurtje.
    Heel veel sterkte nog en hopelijk komt alles snel goed.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart! mooie kleurencombi. Ik hoop dat e behandeling is meegevallen! Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen