Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 21 september 2016

Kerstkaart - week 38

Vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas en dit is de mijne geworden:



Ik heb me afgelopen week erg rustig gehouden na de behandeling bij de kaakchirurg met het gevolg dat m'n hechtingen er deze keer niet voortijdig zijn uitgegaan,god zij dank!
De komende weken zal moeten uitwijzen of de behandeling geholpen heeft...
Hartelijk bedankt voor de sterkte wensen en de bezoekjes aan m'n blogje.

Ik kom ook zeker weer een blogrondje doen bij jullie allemaal!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Mooi Wilma! Wat een prachtig borduurwerk zit er op!
    Leuk dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuk patroon en een heel lief plaatje.
    Gelukkig zijn de hechtingen blijven zitten,nog heel veel beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met dit mooie borduurwerk en plaatje. Veel sterkte met je kaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Wilma, lief plaatje en mooi geborduurd. Sterkte nog met je kaak.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart ,mooi geborduurd. En beterschap voor je kaak.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige borduurkaart,Wilma.Leuk bijpassend plaatje.Sterkte met je kies.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend mooi kerstkaartje
    heel mooi borduurpatroon
    sterkte met je kaak

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstborduurtje Wilma - supermooi gedaan.
    Beterschap met de kies.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kart, Wilma.
    En fijn dat het nu wel goed gegaan is...sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart, knap borduurwerk! En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas, dankjewel!
    grtz. Colien (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen