Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 29 september 2016

Kerstkaart - week 39

Goedemorgen blogvriendinnetjes!

Vandaag alweer de 39e kerstkaart dit jaar op de blog van 52 weeks to christmas en dit is mijn bijdrage:



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties op mijn blogje, ik lees ze heel graag!
Probeer jullie ook zoveel mogelijk te bezoeken,lukt me nog niet helemaal maar doe m'n best.

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Wilma. Alles past weer zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit blijft een mooi patroon Wilma. Heel leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg lief kaartje ,heel erg leuk die combinatie borduurwerk en 3D.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit Wilma, mooi geborduurd in deze lieve kleuren, mooi plaatje erbij, geweldig mooi zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kerstkaartje met mooi borduurwerk. Knap gedaan en fijn dat je al zo lang meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Wilma en een lief bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstborduurtje Wilma - een mooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Wilma!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma,
    het lint past er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kerstkaartje Wilma...prachtig geborduurd...heel mooi dat dubbel lintje ...

    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een schatje geworden, en leuk afgewerkt met het lintje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen