Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 12 september 2016

Mannenkaarten

Afgelopen tijd wat jarige mannen in de familie en kennissen kring gehad,dit zijn de gemaakte kaartjes voor hen....zonder borduur want dit maakt het toch al snel te "vrouwelijk" vind ik;






Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties,fijne avond nog!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mal heb je voor de bovenste 2 kaarten gebruikt. Ze zijn stuk voor stuk leuk Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Wilma en de plaatjes zijn heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke mannenkaartjes zijn het geworden Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    je hebt echt prachtige mannenkaarten gemaakt, heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even wennen hoor Wilma, geen borduurtje op je kaarten?????
    Maar je hebt gelijk, zo zijn je kaarten echt voor mannen, toppie gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat zijn 3 schitterende mannenkaartjes Wilma...leuke sketch gebruikt en de plaatjes passen er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma, wat een prachtige kaarten. Ik vind het hele geslaagde mannenkaarten. Ik vind dit altijd zo moeilijk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaarten heb je gemaakt.
    Zomaar zonder borduur .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke mannenkaarten, Wilma.Mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen