Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 3 september 2016

Opkikker

Op de blog van een lief blogvriendinnetje zag ik zo'n leuke creatie die ik zelf ook wel wilde maken, ze was zo lief om het patroon uit te schrijven en te delen met mij en hier is mijn uitvoering;

 

Leuk is die hè?


Bedankt voor de lieve reacties op mijn kerstkaartje van afgelopen week, zo gezellig om ze te lezen!

Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke opkikker, Wilma. Erg leuk gedaan. Daar kikkert de ontvanger vast van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is superleuk Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf Wilma, superleuk gemaakt. Een echte opkikker. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig opkikkerkaartje Wilma...en zeker ook een leuke binnenkant...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opkikker !!!
    Super model en voor de ontvanger een echte verrassing.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    wat een leuke opkikkerkaart is dit, verrassende binnenkant met de lekkere soepjes!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, Wilma.Superleuk model.Mooi borduurtje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk opkikkertje Wilma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk Wilma. Daar knap je meteen van op!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Wilma, ik ben sprakeloos. Wat heb je er een leuke creatie van gemaakt. Was de beschrijving een beetje duidelijk? Ik vind 'm schitterend.

    Ik had de rug van de mijne toch te dik voor mijn gevoel? Uiteindelijk omdat ik de soep eruit haalde en er iets anders in deed...de vakjes binnenin dikker moeten maken dus kwam die dikke rug toch zo ontzettend goed uit.

    Je hebt echt een superleuke creatie gemaakt :-)
    Top!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende opkikker creatie Wilma - ik vind hem helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen