Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 30 september 2016

SOL

Afgelopen woensdagavond was het gelukkig weer zo ver op de club van De Kaartenkast ; een SOL avondje (ScrapOnLine) dit is mijn bijdrage;



Voorkant

Binnenkant


Bedankt voor de reacties op mijn kaartje van gisteren, ik lees ze met veel plezier!

Fijn weekend alvast en lieve freubelgroetjes, Wilma 

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie en geslaagde kaart heb je gemaakt, leuk om aan een SOL mee te doen, dan maak je nog eens wat anders..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma, mooie kleuren, leuk hoor een SOL avond, je weet nooit wat het wordt van te voren, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen