Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 25 september 2016

Sterkte kaart

Op de blog van Hobbywinkel De Egel is de september challenge: "Kleureninspiratie" waarbij een aantal genoemde kleuren gebruikt moeten worden, dit is mijn bijdrage geworden:



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze graag!
Helaas ben ik nog niet bij jullie geweest maar ga ik snel proberen!

Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Een schitterend borduurtje heb je ervan gemaakt Wilma - een supermooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurkaart,Wilma.Mooie kleuren.Plaatje past er perfect bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sterkte kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie sterkte kaart heb je gemaakt Wilma,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in deze kleuren Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit borduurkaartje weer geworden Wilma...super mooi in deze kleurtjes...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze 'KLEUREN' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, wat een super kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! En dank je voor het meedoen bij ons van de Egel! Ik ben aan het kijken voor de top 3 en dat is nog niet zo makkelijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen