Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 6 oktober 2016

Kerstkaart - week 40 tevens challenge

Vandaag weer tijd voor de 40ste kerstkaart dit jaar,wat gaat het toch snel!
Deze week heb ik de kaart gemaakt in de gevraagde challenge : gebruik een rendier op je kaart!
Dit is hem geworden;




Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties op mijn serie kaarten,altijd weer zo gezellig te lezen.

Ik wens jullie een fijne dag en lieve groetjes, Wilma 

17 opmerkingen:

  1. Ahhhh dit is een schatje! En wat en mooi borduurwerkje op je kaart. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma ,leuk sjaaltje .
    Fijn dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartje Wilma...wat een geinig rendiertje erop ...en ook het geborduurtje hoekje is prachtig gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suupergaaff geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart !!!
    Je rendier is echt een schatje en zo mooi in combi met je borduur.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart, Wilma.Wat een schattig rendier.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een grappig rendier heb je gebruikt, ik vind je kaartje super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt Wilma - helemaal super !
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig plaatje Wilma en een leuke kaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk/grappig kaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met een grappig plaatje Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig rendier en knap borduurwerk! Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje. Leuke kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerdje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer helemaal geweldig Wilma, leuk met het rendier en zo mooi geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd Wilma :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit rendier kende ik nog niet en hij is leuk!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen