Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 27 oktober 2016

Kerstkaart - week 43

Het is weer donderdag en dus weer tijd voor de wekelijkse bijdrage aan de kerstblog van 52 weeks to christmas en deze week is dit mijn bijdrage:



Dank je wel aan de trouwe volgsters én de mede kerstbloggertjes van 52 weeks to christmas die steeds de moeite nemen om te reageren!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart, Wilma. Lief plaatje heb je ervoor gebruikt en weer een mooie borduurrand eromheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geborduurd Wilma en de plaatjes blijven zo lief he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kerstkaartje Wilma...heel mooi geborduurd weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma. Leuk plaatje en mooi geborduurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wilma, heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdje is dit zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WWoow mooi kunstig borduurtje Wilma
    met een lief bekend plaatje in de midden.
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart met een lief sneeuwmannetje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd en zo mooi geborduurd!
    groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverd en zo mooi geborduurd!
    groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kerstkaart Wilma,
    heel fijntjes geborduurd en een leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart Wilma. leuke patroon. Heel bekend. Heb deze zelf ook verschillende keren geborduurd. Kunnen veel plaatjes in. Grfoeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma deze is weer zeer geslaagd !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kerstkaartje, goede combinatie, borduurpatroon en plaatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi geborduurd en het is weer een mooi geheel geworden met het lieve plaatje, grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke, vrolijke en mooi geborduurde kaart Wilma!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig geborduurd kaartje! Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve kerstkaart Wilma, door het lieve plaatje en je fijntjes geborduurde hoekjes krijgt het een mooie uitstraling vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kerstborduurtje Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Wilma.Het is weer een mooi borduurpatroontje en een lief plaatje.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje, prachtig borduurwerk! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen