Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 5 november 2016

Bijzondere gebeurtenissen

Vandaag een paar kaartjes die ik gemaakt heb, zomaar voor de voorraad...







Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, fijn weekend!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. wat mooi gedaan weer Wilma, lekker hoor zo'n voorraadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 schitterende kaartje Wilma....zo een leuke plaatjes erop en wat kan jij mooii borduren zeg...ik heb daar iedere keer weer bewondering voor....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt, Wilma.
    Altijd handig zo'n voorraadje in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie,Wilma.Mooie patroontjes.Leuk zo'n voorraadje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    leuke serie borduurkaarten heb je gemaakt, mooie plaatjes en erg mooi geborduurd.IK heb dat ook heel veel gedaan, lukt nu helaas niet meer,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie serie kaarten Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk Wilma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes waarvan je nooit genoeg op voorraad kunt hebben.

    Fijn weekend Wilma. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Wilma!
    En zo mooi geborduurd.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn stuk voor stuk weer prachtig Wilma, borduren blijft zo'n leuke bezigheid, het resultaat is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk weer Prachtige kaarten Wilma..Toppie gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen