Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 3 november 2016

Kerstkaart -week 44 tevens challenge

Alweer de 44e week van dit jaar en het is weer tijd voor de wekelijkse bijdrage aan de blog van 52 weeks to christmas...tevens is de maandelijkse opdracht : "punchart" oftewel gebruik ponsen op je kaart. Dit is mijn bijdrage:




Ik heb op mijn borduurkaart de hoeken bewerkt met een hoekpons.

Hartelijk bedankt weer voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik waardeer ze zeer!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Mooi Wilma en wat een mooie pons.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma en heel leuk met die hoekpons.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Wilma, en wat een leuke hoekpons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma, wat heb je een leuke hoekpons gebruikt!
    groetjes,
    Ans
    p.s.de katten hebben inderdaad Giardia, erg hardnekkig om het weg te krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaart Wilma , mooie pons heb
    je gebruikt voor de hoekjes en super borduurwerk !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, Wilma.Leuk gedaan met de hoekjes spons.Het is weer een prachtig borduurtje met een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma...leuk ponsje heb je gebruikt...en ook weer zooooo mooi geborduurd...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend geborduurd Wilma, de hoeken zijn gaaf zeg, je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt Wilma.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen