Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 10 november 2016

Kerstkaart - week 45

Kerstkaartendonderdag in blogland....op de blog van 52 weeks to christmas is het vandaag weer tijd voor de wekelijkse bijdrage, de 45ste week alweer.....
Deze week heb ik een kaart gemaakt met het patroon van Christien van den Akker welke zij maandelijks op haar Facebookpagina: Nieuwe borduurkaarten vrienden beschikbaar stelt:




Dank jullie wel alvast voor jullie bezoekjes en hele lieve positieve reacties steeds weer, toppie!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 







21 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een erg mooie kerstkaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma en weer mooi geborduurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Mooi patroontje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Wilma.
    Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
    Groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met het borduurwerk !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Wilma.
    Groetjes Lil DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kunstwerkje weer hoor Wil ,
    gezellig dat je ook op de Facebook
    pagina meedoet ,veel plezier !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Wilma mooi patroon. Ik heb dit ook klaar liggen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, Wilma.Weer een mooi borduurpatroontje en een heel leuk bijpassend plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Wilma,
    het patroontje is erg leuk
    groetjes,
    Ans
    p.s. het ziet er naar uit dat de 2de anti-biotica kuur wel aanslaat,gelukkig..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kerstkaartje weer Wilma...prachtig borduurtje en leuk met die hobbydotjes erbij ook het plaatje past er perfect bij

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor Wilma, dat fijne borduurwerk blijft mooi. Lief met die kleine hobby-dots erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk plaatje en prachtig borduurwerk, Wilma!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart met lief kerstmannetje en het borduurwerk vind ik erg mooi gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie, warme en nostalgische kerstkaart Wilma! En komt ie weer want dat heb ik de afgelopen maanden niet meer kunnen zeggen hihi: prachtig geborduurd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kerstborduurtje Wilma - een supermooi geheel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma ,
    Super mooi borduurwerk !!!
    Mooie kaart geworden !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Wilma! Kan niets anders zeggen/schrijven.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen