Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 24 november 2016

Kerstkaart - week 47

En alweer is het donderdag en dus kerstkaartendag in blogland! Op de blog van 52 weeks to christmas is het alweer tijd voor de 47ste kaart, hierbij mijn bijdrage:



Deze week heb ik de kaart gecombineerd met de challenge op de blog van Hobbywinkel De Egel waar de challenge van deze maand "#23 Kerst in niet traditionele kleuren" is.

Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties op m'n opkikkertjes,ik vind het fijn om ze te lezen!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele mooie kaart met het prachtige borduurwerk, Wilma.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt Wilma,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma....zo mooi geborduurd en het leuke plaatje past er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart. hele leuke kleuren Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart Wilma! Ik vind hem best elegant :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig geborduurd kaartje Wilma!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Wilma,
    leuke kleuren en weer een prachtig borduurtje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een hele mooie !!!!!!
    Weer top geborduurd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Wilma! Mooi geborduurd!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren en wat een prachtige kaart met borduurwerk erop.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Mooie kleuren
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk borduurpatroon en mooie kaart in lila.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een supermooi borduurkaartje wilma!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend tof dat je meedoet met onze 'Niet-traditionele-kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en fijn borduurwerk. Fijn dat je de november uitdaging mee doet! groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen