Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 11 november 2016

Kerstkaart ...

Geen donderdag en toch een kerstkaart van mij.....ik kon nl niet wachten tot volgende week haha.
Ik heb afgelopen week de maandprijs gewonnen op de blog van het Hobbyjournaal en wel met m'n
Halloweenkaart...word wel met random reader gekozen maar ben er wel heel blij mee!
Deze prijs ontving ik:



Wat een hoofdprijs he?!!!

Deze moest ik natuurlijk gelijk gebruiken en daar er op de Facebookpagina van Be Challenged weer een leuk patroon beschikbaar gesteld werd met de opdracht naar eigen inzicht een kerstkaart te maken kwam dit pakket toch wel erg goed van pas!

Nou dan nu de kaart










Was even puzzelen om hem plat gevouwen ook netjes te maken (niet dat dat moest maar dat wilde ik
zelf) maar ik vind hem gelukt!!
Hoe vinden jullie hem? Het scrappen blijf ik moeilijk vinden 😉


Natuurlijk doet hij ook meteen weer mee met de nieuwe challenge op Hobbyjournaal " winter" ...

En

Op de blog van Creapaleis is -naast de wedstrijd om deze maand een sinterklaaskaart te maken- ook een 2e thema enwel "Kerst/oud&nieuw" en op de blog van Webshop AnMaCreatiefdaar wil ik deze dan mee laten doen,challenge 62 "Kerst/winter"

Nou dit was een lange blog van mij,nu snel maar stoppen want een volgende challenge roept alweer....Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma


11 opmerkingen:

  1. Oh wat ben jij lekker verwend met een fantastisch pakket! Het is je van harte gegund, héél veel plezier er mee, maar dat gaat vast wel lukken. Je bent gelijk al lekker aan de freubel gegaan zeg. Gezellig is dat hè, met al die nieuwe spullen in huis! Veel plezier, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een hele mooie prijs die je gewonnen hebt Wilma, geweldig. Je hebt meteen een mooie kaart gemaakt met het leuke patroon van be Challenged. Gaaf zoals je de verschillende vlakken gedecoreerd hebt, helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een schitterende prijs Wilma. Daar ga je vast heel veel mooie kaarten mee maken. Succes.
    Je 1e kaart is alvast erg mooi.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is een groot pakket! Gefeliciteerd Wilma :) Jouw kaart is mooi en die vouwen zien er goed uit ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave prijs, Wilma. Heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken :o)
    Het kaartje dat je gemaakt hebt, ziet er weer erg mooi uit. Netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gigantische prijs en wie weet val je met de mooie kaart wel weer in de prijzen.
    Succes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wat heb je een prachtige prijs gewonnen en wat goed, dat je meteen aan de slag bent gegaan..je hebt een prachtige kaart gemaakt, lijkt me knap ingewikkeld,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prachtige prijs, Wilma.Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je schitterende gewonnen prijs.
    Super mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zeg, wat ben jij verwend! Hartelijk gefeliciteerd Wilma en wat super zeg.
    Je Be Challenged creatie is ook prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen