Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 22 november 2016

Opkikkertjes

Eens wat anders gemaakt tussen het kerstkaartengeweld door, en wel een kaart en een opkikkercadeautje;

De kaart;





En het cadeautje waarvan ik een tijdje terug er ook 1 gemaakt had, met dank aan blogvriendinnetje Petra.L.;








De geborduurde kaart laat ik meedoen op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog waar het thema #98 "vrije keus" is.

Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze steeds weer met veel plezier.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke opkikkerkaartjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opkikkers heb je gemaakt Wilma.
    Die komen altijd van pas.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Wilma. Als je dit ontvangt, knap je onmiddellijk op!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi de borduurkaart Wilma, leuk met dat randje er om heen. Ook je opkikkertje is mooi.
    Leuke dag vandaag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geborduurde kaart ziet er prachtig uit en je opkikker is ook weer heel mooi geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Je hebt er nog een gemaakt :-)
    Je opkikkers zijn ontzettend leuk!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card, such a cute little frog and the stitching you added - the swirls and colours - reminds me of water lilies. Such a perfect match. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what an amazing card. Well done. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik-challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen