Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 16 november 2016

Thee cadeautje

Dankzij blogvriendinnetje Hetty kwam ik op het leuke clubje terecht van Cards and More waar dit thee presentje de uitdaging was van okt/nov....na eerst wat getwijfeld te hebben heb ik het toch op het nippertje gemaakt:





Is het een relaxt presentje geworden of niet?

Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, tot morgen met de wekelijkse kerstkaart.

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Wilma. Top :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk zeg ! Dat is een heel erg leuk presentje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik begrijp dat je even twijfelt voordat je hier aan begint, want het lijkt me een behoorlijke klus. Maar ik denk ook: hoe verder je vordert met je project hoe tevredener je wordt dat je doorgezet hebt. Want hij ziet er ontzettend mooi uit! Top! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart / tractatie Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie geworden, Wilma.Superleuk presentje erin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk, Wilma. Vind het een erg lief presentje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wat een supermooi presentje, leuke binnenkant en ook de voorkant is erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt superleuk Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suupergaaf geworden..Toppie gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk is dit theepresentje Wilma....zoooo gaaf zowel aan de buitenkant als de binnenkant en weer prachtig afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je thee-cadeautje mooi geworden.
    Op naar de volgende uitdaging.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen