Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 26 december 2016

Borduurchallenge Hobbyjournaal

Deze maand is er op de blog van Het Hobbyjournaal een borduurchallenge!
De opdracht is een Stitch en Do kaart een eigen draai geven met gebruik maken van de genoemde lijnen.
Dit is mijn bijdrage geworden:



Ik heb de kaart gebruikt uit het Stitch en Do pakket nr. 39, het eigenlijke patroon is een kerstkaart
maar ik heb er deze opkikker mee gemaakt; het plaatje van Yvonne en een stempeltje van de seasonal Flowerline van Precious Marieke. Stitch en Do garen maar hier weet ik de nrs niet meer van....

Dank voor jullie bezoekjes, nog een fijne 2e kerstdag en lieve groetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Je hebt er een schitterende draai aangegeven Wilma, prahtig is je kaart, mooi geborduurd in prachtge kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een hele mooie en vrolijke kaart ☺
    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Met deze kleuren heb je er een hele eigen draai aangegeven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke opkikker :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Wilma. Ik ben er ook nog mee bezig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Wilma, echt een opkikker!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig borduurtje heb je ervan gemaakt Wilma ... super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lieve Opkikkerkaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma.
    Wat een leuke vrolijke kaart.
    Ik heb ook voor het eerst een borduur kaart gemaakt.Moet hem alleen nog linken.
    Ik zag je bij de Challenge van Hobbyjournaal en ben je meteen gaan volgen.
    Borduren is verslavend, de 2e kaart ligt ook alweer klaar, hihihi.:)
    Bedankt voor de leuke inspiratie.
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen