Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 18 december 2016

Hondjes

Vandaag eens iets heel anders tussen het kerstgeweld door; schattige hondjes!
Het patroon is van Ann's Paper en het plaatje uit de voorraad,geen idee van wie deze is.



Op de blog van Webshop AnMaCreatief is de challenge deze maand "alles mag" dus wil ik deze daar mee laten doen..

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties,ik lees ze met veel plezier.

Fijne zondag nog en lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Aaah...wat een schatjes. Erg mooie kaart weer, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Prachtige kaart,
    mooi geborduurd
    en lief plaatje ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    leuke en schattige kaart, heel mooi geborduurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi dit kaartje Wilma...heel mooi geborduurd weer met die kleurtjes en die schattige hondjes passsen daar perfect bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schattig kaartje
    Wat een leuk patroon bij de hondjes
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en wat een lief plaatje heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattig plaatje en je borduurwerk is weer schitterend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi borduurwerk bij het lieve plaatje.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMa Creatief challenge.
    Prettige jaarwisseling gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen