Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 10 december 2016

Kerstkaart én oproepje

Daar we allemaal in de kerstsfeer zitten denk ik, nog maar een kerstkaartje.
Deze wil ik mee laten doen aan de challenge op de blog van Hobbywinkel De Egel , hier is de challenge deze maand: # 24 "Rendier/Hert/Ree" ...



Daar ik afgelopen jaar alle weken van de kerstkaartenblog van 52 weeks to christmas heb meegedaan heb ik echt mega veel kerstkaarten...zijn er onder jullie die dit misschien ook hebben en zin hebben om mij een kaart te sturen en dam stuur ik er natuurlijk 1 terug?
Ik heb ook al op een clubje een groep mensen gestuurd en heb er al een aantal terug,zo leuk om die zelfgemaakte kaartjes te zien...
Mocht iemand willen, mijn mail is; wilmavdw@gmail.com

Wens ik jullie een fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer..je mag mij wel een kaartje sturen hoor en uiteraard krijg je een zelfgemaakte terug..stuur je wel effe een mailtje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan weer Wilma, ja óók ik heb inmiddels een volle bak klaar staan hihi! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart ziet er weer schitterend uit Wilma, met weer een prachtig borduurtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een leuke kaart, en mooi geborduurd ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'December' Challenge bij De Egel !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma en een leuke uitwerking voor de challenge van de Egel. Ik ga je ook even een mailtje doen zodat ik jou ook een kaart kan sturen (en jij mij natuurlijk ook) ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kerstkaartje weer Petra...Ik heb nu 53 kaartjes klaar staan om op de bus te doen...maar nog een twintigtal te weinig...en dat gaat niet meer lukken deze week...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart ! Ik moet nog veel kaartjes maken hoor voor ik klaar ben ! Volgend jaar ga ik ook flink elke week mee doen zodat ik genoeg kaartjes heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet met onze 'RENDIER / HERT / REE' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen