Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 1 december 2016

Kerstkaart - week 48 tevens challenge

Op deze 48ste week in het jaar 2016 is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart waar ook  de maandelijkse challenge aan verbonden is op de blog van 52 weeks to christmas.
De challenge is: "een kaart zonder traditioneel kerstpapier" nou is dat voor mij nooit zo moeilijk omdat het meestal geborduurde kaarten zijn die wit zijn maar ik dacht ach laat ik een scrapkaart maken...en om hem helemaal anders te maken heb ik hem lekker rosé gemaakt.




Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, erg fijn om steeds te lezen.
Hier loopt de bloggersite niet lekker, krijg niet meer automatisch de leeslijst als ik de pagina bezoek, en klik ik die aan dan gaat het scrollen niet lekker vandaar dat ik niet veel teruggepost heb.
Hebben meer hier last van toevallig of ligt het aan m'n iPad (misschien toch tijd om te updaten,wat ik altijd uitstel) ...

Wens ik jullie allemaal een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met deze papiertjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Wilma. Mooi in roze, ik hou daar van. Volgens mij is Blogger bij iedereen veranderd. Het kan aan je internet aanbieder liggen. Ik gebruik zelf google chrome en heb nergens last van met scrollen. Het klopt wel dat je nu niet eerst de leeslijst meer te zien krijgt. Vindt ik zelf erg jammer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !
    Heel leuk met dat roze !
    Ik ga zelf ook altijd via Google Chrome nu want anders lukt het bij mij ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, Wilma.Mooie kleurtjes en en kerstroos.Ja deze verandering in Blogger is ook weer geen verbetering.Gelukkig heb ik al mijn blogs die ik volg ook op mijn blog
    staan.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen borduurtje erop Wilma, ik mistte het gelijk.
    Maar scrappen kan je ook, je kaart is prachtig, moet je meer doen, super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie steeds vaker rose terug komen in kerstkaarten, en ik moet zeggen ik vind het helemaal niet verkeerd. Deze kaart ook weer, ik vind hem prachtig geworden. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met het aparte achtergrondpapier.
    Heb je weer eens iets heel anders.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen