Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 7 december 2016

Kerstkaart - week 49

Nog maar een paar weekjes en dan is het alweer kerst, wat gaat het toch snel!
Vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse bijdrage op de blog van 52 weeks to christmas...



Mijn blog leeslijst gaat nog steeds niet lekker en andere blogs bezoeken gaat moeizaam, ik probeer er steeds een aantal te doen dus sorry voor de weinige bezoekjes...

Bedank ik jullie wel voor jullie bezoekjes en een fijne dag gewenst!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit geworden, Wilma. Lief plaatje en mooie bijpassende borduursels erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke borduurkaart weer Wilma,
    schattig plaatje als blikvanger.
    Gezellig dat je weer meedoet by 52WTC
    Fijne dag en doe rustig aan ...Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en een leuk plaatje Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk plaatje en wat heb je er weer mooi bij geborduurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je borduurwerk altijd super !
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kerstkaart Wilma,
    en wat een lief plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met mooie traditionele kleurtjes. Mooi borduurwerk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Wilma. Mooi zo met dit patroon, lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje en mooi borduurpatroon,
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal in kerstkleuren, wat leuk Wilma.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo mooi en lief! Schitterend geborduurd weer!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlief kaartje Wilma! En zo mooi geborduurd, wat blijft dat toch leuk om te doen he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief plaatje Wilma deze kerstdiertjes van de Moreheads. Mooi en fijntjes geborduurd ook, complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig plaatje....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geborduurd Wilma, het plaatje staat er zo lief bij.
    Het is een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen