Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 15 december 2016

Kerstkaart - week 50

Jaja de 50ste week van het jaar en ook weer donderdag dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas....



Op deze kaart weer een borduurtje met een lief plaatje van Moreheads gecombineerd.
Ook heb ik zilver borduurdraad en zilver accenten gebruikt en dit werd gevraagd op de blog van Ons borduurkaartenblog waar de challenge deze maand is: "38 gebruik zilver op je kaart" dus hiervoor wil ik deze kaart graag mee laten doen.

Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blogje en nog meer voor de positieve reacties,ik waardeer ze heel erg.

Ook wil ik nog even melden dat ik prachtige kerstkaarten kreeg met de post waaronder ook die van de blogvriendinnetjes Jeanet (scrappen en beppen) en Petra (pleasurebypeet) , meiden wat een schitterende kaarten, erg mooi gemaakt en zo leuk om ze nu eens in het echt te bewonderen, heel veel dank!!

Wens ik allen een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met Moreheads onder de geborduurde boog!
    Jij ook een fijne dag.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, Wilma.
    Jij ook bedankt voor je mooie kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die moreheadjes blijven altijd zo leuk. Je kaart is zo mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurtje met die kerstballen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om de kleuren en het plaatje zo goed op elkaar afgestemd te hebben.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kerstkaartje is dit Wilma, de More heads blijven zo leuk om mee te werken, je borduurtje staat er prachtig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog, gelukkig kon je de kaart nu wel plaatsen.
      Lieve groetjes,Corrie

      Verwijderen
  7. Wat een mooie geborduurde boog !!!!!
    Leuk plaatje erbij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje weer Wilma....zo een gaaf borduurtje er weer op...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Wilma!! Zo lief met die More
    headjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe het je lukt om elke week zo'n mooi borduurkaartje te maken, schitterend gewoon!
    Ik zit er hier nu eentje van jou in het echt te bewonderen (via Kerstlijst Club Cards en More): zo mooi en fijn!!! Dankjewel!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, lief plaatje en mooi borduurse! En gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas! grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ontzettend lief kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Wilma! heel leuk patroon en de moreheads blijven geweldig leuk. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons Borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Wilma. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superlief kerstkaartje Wilma en ik ben weg van de moreheadjes, het patroontje past zo mooi om ze heen.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma
    Wat een schattige en leuke borduur kerst kaart.
    Bedankt dat je mee doet bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen