Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 22 december 2016

Kerstkaart - week 51

De laatste donderdag voor Kerstmis 2016 en wederom is het tijd om het wekelijkse kerstkaartje te laten zien op de blog van 52 weeks to christmas:



Dankzij deze leuke blog had ik een volle bak kerstkaarten die ondertussen flink geslonken is.
Familie en vrienden sturen helaas niet veel kaarten meer daarom heb ik met verschillende blogvriendinnetjes en clubjes kerstkaarten uitgewisseld wat als resultaat heeft dat ik een heleboel schitterende handgemaakte kaarten op de schouw heb staan:



Genieten toch??!

Wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen toe, bedankt voor de vele  bezoekjes en lieve reacties, een leuke bijkomstigheid van een fijne hobby!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart, Wilma.
    En wat staat dat toch gezellig al die mooie kaarten in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is geweldig met dat mooie borduurwerk!
    Lia, Dt 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd om dit devote plaatje heen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk elke week mijn ogen uit naar je mooie borduurwerk, kan er hier nu thuis ook eentje bewonderen!
    Dit is ook weer mooi, echt kerst met dit plaatje !
    Fijne feestdagen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, geborduurde kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk de kerstpost op je schouw..
    Fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi weer met dit borduurwerk !
    Leuk de post op de schouw !

    groeten ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je al veel leuke eigengemaakte kaarten gekregen Wilma....zo leuk he! Je hebt zelf deze week ook weer een mooie kaart gemaakt!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige geborduurde kaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, dat is waar kerst ooit om begon. Wat een leuk idee om kerstkaarten onderling uit te wisselen. Want het is inderdaad zo dat er minder kaarten gestuurd worden. Erg jammer. Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geborduurde kaart Wilma. Het is een plaatje. Jammer hè dat er weinig tot geen kaarten meer verstuurd worden, ik vond het altijd zo gezellig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje Wilma prachtig borduurtje en zeker een heel mooi plaatje ...ook ik had vandaag zo een plaatje....de oorsprong van KERST

    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kerstborduurtje Wilma - een supermooi geheel.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, mooi borduurpatroon.
    Groetjes van Marian en gezellige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Wilma. Erg leuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wilma en wat is het genieten he met al die mooie zelfgemaakte kaarten...Fijne Feestdagen toegewenst! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Zo leuk dat we nu kaarten naar liefhebbers versturen, die waarderen het tenminste.
    Ik geniet ook gewoon van jouw mooie kaart, het is echt een plaatje !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil jou nog bedanken voor de mooie kaart. Hier was ik om een of andere reden nog niet aan toe gekomen. Verder wens ik je hele fijne kerstdagen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen