Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 29 december 2016

Kerstkaart - week 52

En vandaag dan echt de allerlaatste van dit jaar, week 52 van de kerstkaarten op de blog van 52 weeks to christmas....



Mijn dank is groot aan alle deelneemsters van deze blog; voor de inspiratie en de bezoekjes en lieve reacties op mijn blogje! Op naar een nieuw jaar waarin we weer vol frisse moed verder gaan 👍

Wens ik jullie een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wilma. De beste wensen voor 2017 Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Wilma. En mooi met het kleurverloop van het garen.
    De beste wensen voor 2017.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan!
    De beste wensen voor 2017.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig borduurpatroon.
    Prettige jaarwisseling gewenst. Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi patroon weer !
    Mooie kaart !
    Fijne jaarwisseling !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma,
    Leuke kaart! Prachtig patroontje en dots.
    Ik heb een kaart gemaakt met het zelfde plaatje op mijn allereerste borduurkaart. lol.
    Wens je een goede jaarwisseling en het beste voor 2017.
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook je laatste kaartje van dit jaar is weer een schitterende Wilma...een super mooi borduurtje er weer opgemaakt...

    Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat een prachtige kaart Wilma!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige afsluiter heb je gemaakt,
    wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Wilma!!
    Fijne jaarwisseling!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook dit is weer een hele mooie Wilma!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend weer Wilma! gezellige jaarwisseling en op naar een nieuw creatief jaar! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie sfeervolle kaart!
    Fijne jaarwisseling, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart!
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen