Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 24 januari 2017

Bruidspaar en haakwerkje

Dit bruidskaartje voor de voorraad gemaakt,is het geen schattig paartje?




Ook heb ik sinds heeeele lange tijd een oude hobby opgepakt; haken!
Ik was het al langer van plan en nu kwam er een project op m'n pad.

Op Facebook is de pagina Karen's amigurumi creaties, deze pagina is opgezet door Karen
 van Welzenis.
Zij heeft deze pagina een hele tijd met veel passie actief gehouden ondanks dat ze zwaar ziek was,vorig jaar is ze helaas overleden,een groot gemis!
2 maart a.s. is het 1 jaar geleden dat ze overleed en om dit te gedenken is er op haar Facebookpagina een CAL georganiseerd,hier heeft de bekende patroonontwerpster Christel Krukkert haar medewerking aan verleent en een speciaal patroon ontworpen waar we "Karen terug in zien"...
Wat het dus word is voor ons een verrassing!
Het patroon komt wekelijks in gedeelten op de pagina te staan, bestaat uit 6 delen met als resultaat dat er hopelijk op 2 maart heel veel knuffeltjes klaar zijn.....Hoe mooi is dat??
Ik ga in ider geval m'n best doen en heb het 1e gedeelte klaar;



Dank jullie wel voor jullie  bezoekjes en lieve reacties, steeds weer genieten!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Wilma. Erg mooi gecombineerd met kleuren en plaatje.
    En wat leuk dat je weer aan het haken bent geslagen. Ben benieuwd wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een superschattig paar ! Heel leuk kaartje ! Ik vind dat zo mooi die amigrumi maar kom nu al tijd te kort, dus dat moet nog maar even wachten, ik ben benieuwd naar het resultaat hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Wat een mooi patroon bij het bruidspaar.
    Knap dat je weer aan de haak bent, het wordt vast een heel lief knuffeltje met een hele mooie gedachte erachter.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat een knap haakwerk :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Wilma,
    ben benieuwd wat je haakwerkje gaat worden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is schitterende Wilma. En wat leuk dat je aan het haken bent. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Succes er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje! En wat leuk dat je weer zo veel plezier beleeft aan het haken, ik ben heel benieuwd wat dát nou toch moet worden... hou ons op de hoogte please hihi! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Je kaartje is heel erg vrolijk ☺
    Wat leuk dat je met zo'n haakproject mee doet,
    ben benieuwd naar het eindresultaat !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen