Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 10 januari 2017

Condeolance kaarten

Deze 2 kaarten heb ik ook gemaakt, wilde ze nooit in voorraad hebben maar als je ze ineens nodig hebt is het toch fijn als je zo een persoonlijke kaartje kunt sturen...






Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze erg graag!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Niet leuk als je ze nodig hebt, maar het zijn wel heel mooie rouwkaarten!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie en stijlvolle kaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nette kaartjes,
    mooi geborduurd ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi en fijntjes Wilma,
    ook die heb je nodig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel erg mooi geworden.
    jammer genoeg heb je ze gewoon af en toe nodig.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wilma, ik hoop dat je ze nog niet snel nodig hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen