Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 25 januari 2017

Kaartjes 10 x 10

Op de blog van Hobbywinkel De Egel is de lopende challenge momenteel "2 bijpassende kaarten 10 x 10 cm en dit heb ik ervan gemaakt;







Vond dit thema heel erg leuk om te doen en volgens mij vele met mij want ik heb heel veel leuke voorbij zien komen de afgelopen dagen! Het Egeltje zal blij zijn 😁

Wederom bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties,fleurt m'n dag steeds weer op!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze schattig ! Ik heb er inderdaad ook veel zien voorbijkomen ! De mijne komen vandaag op mijn blog, eerst nog een mooie foto proberen te maken vanmiddag !

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Oh ik vind ze heel erg leuk geworden,
    lekker vrolijk en mooi geborduurd ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "Januari 26" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat leuk met die uiltjes Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze uil-kaartjes :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten met deze lieve uiltjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze 2 kaartjes Wilma...heel lief borduurtje er weer op en die schattige uiltjes maken het helemaal af...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaartjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    2 superleuke kaartjes heb je gemaakt, heel mooi geborduurd en de uiltjes zijn grappig!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilma ik schiet in de lach.
    Wat leuk!
    Die oogjes van de uiltjes, dan moet je toch spontaan lachen.
    Mooi geborduurd weer!
    Super leuk gedaan.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je meedoet met onze '10x10 cm' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaartjes met die grappige uiltjes en het borduursel.
    Dank je wel dat je meedoet aan onze challenge van de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen