Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 12 januari 2017

Kerstkaart - week 2

En het is alweer kerstkaartendag in blogland en wel op de blog van 52 weeks to christmas.
Vandaag is het tijd voor de 2e kerstkaart dit jaar en dit is mijn bijdrage;




Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn kaarten van afgelopen week, altijd gezellig om te lezen!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

Ps Jeanet bedankt voor de uitleg over het pimpelmeesje, weer wat geleerd!

21 opmerkingen:

  1. Het is weer een hele mooie Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wilma, leuk de borduurhoekjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Leuke kaart hoor,
    en mooi geborduurd ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zo'n mooie geborduurde kerstkaart Wilma. Prachtig!
    fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kerstkaart Wilma! Prachtig geborduurd en wat een enig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief plaatje en mooi patroon Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart.
    Leuk in de traditionele kerstkleuren.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wilma. Ee heel mooi patroon. alles past perfect. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Wilma, blijft het altijd goed doen hè, zo'n kaartje in traditionele kerstkleuren, prachtig! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel lief plaatje omlijst door mooi borduurwerk..natuurlijk is dit een mooie kaart Wilma :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een mooi kaartje Wilma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi borduurwerk heb je ervan gemaakt. Helemaal geweldig!! Blijf dit moeilijk vinden. Laat het maar aan een ander over!!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig met dat borduurwerk erbij!
    Lia 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hel mooie, warme kerstkaart, prachtige kleuren, mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi geborduurd kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een prachtig stukje borduurwerk !!!!!
    Ineke , 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Wilma!Zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Wilma....schattig plaatje ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi kaartje Wilma...mooi geborduurd weer...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi geborduurd en mooi bijpassend plaatje!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen