Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 26 januari 2017

Kerstkaart - week 4

Donderdag dus weer kerstkaartendag in blogland, op de blog van 52 weeks to christmas is het tijd voor de 4e kerstkaart dit jaar en dit is mijn bijdrage deze week:



Het is een combinatie van 2 leuke technieken; borduren en bordotten dus een BorDotkaart met een lief plaatje van Yvonne.

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, verheug me er weer op.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Super mooie combinatie Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Wilma. En wat een prachtige borduurrand is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze ook weer mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma...weer heel leuk gedaan met het borduren en die dotjes...ook het schattige plaatje past daar perfect bij...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig patroon Wilma. Heel mooi zoals alles bij elkaar past Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Wilma! Leuk die combinatie van dotten en borduren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een mooie kaart geworden met deze twee technieken. Heel moeilijke technieken vind ik ook! Maar je kaart ziet er super uit. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kerstkaartje Wilma
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Wilma,
    leuke combi van technieken en een prachtig plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een hele mooie Wilma !
    groeten Ineke DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi borduurpatroon gecombineerd met een mooi plaatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer een prachtige borduurkaart Wilma!
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig patroontje zeg ! Het is een erg mooie kaart met dat lieve plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie gebordotte kaart Wilma, prachtig patroon, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk om deze 2 technieken te combineren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen