Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 13 januari 2017

Kikkerkaartjes

Ook 1 van mijn favoriete diertjes om te verwerken op mijn kaartjes is de kikker!
Je kunt er echt alle kanten mee op zoals jullie kunnen zien:








Reuze bedankt voor de bezoekjes en reacties weer, hartstikke gezellig die te lezen!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma xx

9 opmerkingen:

  1. Mooie reeks. Altijd leuk een (op)kikkerkaartje.
    En weer zo'n mooie borduurwerkjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gave mooie kaartjes,
    mooi geborduurd ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kikkerkaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig! Ik ben afgelopen dagen met dit zelfde (van de onderste 2 kaarten) knipvel in de weer geweest (geloof dat ik die kaart nog moet plaatsen).
    Jou 3 kaarten zijn weer prachtig en inderdaad overal voor te gebruiken.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie Wilma. Leuke plaatjes blijven dit.
    En mooi geborduurd.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je opkikker kaarten prachtig Wilma, mooi geborduurd, de kleuren zijn weer mooi uitgezocht.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kikkers met de bloemen zijn zo lief en de eerste is zo'n vrolijke snuiter ! Als je zo'n kaartje uit een envelopje haalt is toch meteen je hele dag goed ! Echt leuke kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    je hebt hele vrolijke en leuke opkikker kaarten gemaakt.
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt
    Echt een opkikkers
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen