Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 15 januari 2017

Lief meisje

De volgende kaarten hebben hetzelfde plaatje met een lief meisje en een vogel maar dan toch anders...





Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, super om te lezen!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wilma :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Schitterende kaarten, heel erg gaaf
    met die veertjes ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie kaarten Wilma! En je Valentijnskaart van gisteren, die vind ik zó prachtig! En dan ook nog opkikkerkaartjes gemist, meid wat heb jij hard gewerkt(geborduurd), stuk voor stuk pareltjes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    ook deze zijn weer erg mooi, ik vind de veertjes van de 2de kaart echt heel heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma wat ben je druk geweest.
    Ik weet nu zelf hoeveel werk er in zo'n kaartje gaat zitten.
    Ik ben blij dat je het doet kan ik mooi bij je komen kijken en genieten.
    Hele leuke kaartjes en die met de dromen vanger helemaal.
    Love it!
    Groetjes en fijne dag. Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen