Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 21 januari 2017

Mannenkaart

Vandaag een mannenkaart die al een hele tijd op de plaats van bestemming is maar ik hier nog niet had laten zien;




Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, tot snel weer!
Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Wilma. Volgens mij houd de ontvanger van schilderen of is hij schilder van beroep ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart Wilma,
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél gaaf gemaakt Wilma, leuke vormen heb je van het papier gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Mannenkaart.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend en groetjes,
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke mannenkaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen