Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 6 januari 2017

Merci.....

Op de blog van Hobbywinkel De Egel is de challenge deze maand "Dutch Doobadoo" dus iets maken met behulp van een mal van dit genoemd merk. Nu had ik  de mal om een merci doosje te maken al een tijdje nieuw in de kast liggen dus nu maar eens gebruikt en dit is hem geworden :







Dank voor de lieve reacties op de kaart van gisteren en tot snel want ik heb nog veel meer klaar!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en lief weggevertje heb je zo gemaakt, Wilma. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi cadeautje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof cadeautje met een heel mooie bloem op. Ikvind het felle tekstlabel er heel mooi bij.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Wilma en eens iets heel anders :) En slim om het met klittenband dicht te maken. Heb je dat gewoon met lijm gedaan?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicolette, ja heel iets anders,het kaartborduren blijft toch m'n voorkeur houden hoor ;) die klittenbandjes zijn "hook en loop" zelfklevend maar heb ze toch nog wat extra lijm gegeven....Google er maar eens op.
      Fijne dag en lieve groetjes, Wilma xx

      Verwijderen
  5. Mooi mercidoosje heb je gemaakt.
    De bloem maakt het helemaal af.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan ! Heel elegant met de mooie bloem !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mal en een supermooi doosje maakte je Wilma :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma,
    Wat een leuk merci doosje heb je gemaakt. Ik wist niet dat er zo'n mal was.
    Ik ga zo meteen bij mijn hobbywinkeltje kijken of ik het kan krijgen. Lijkt me super handig. Bedankt voor het delen.
    Heel fijn weekend!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    je hebt een heel mooi doosje gemaakt met deze mal, ook leuk aangekleed, echt een heel mooi weggevertje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig doosje, altijd leuk zo'n kadoosje! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit mercidoosje Wilma...met zeker een lekker inhoud, daar ga je vast iemand weer heel blij mee maken...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Ja leuk hè om zo'n mal dan te pakken en er iets
    leuks mee te maken, erg gaaf is het geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 25' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Dutch Doobadoo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief doosje heb je gemaakt.
    Heerlijk om te krijgen.
    Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen