Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 27 januari 2017

Opkikker

Nadat er al veel voorbij zijn gekomen op Facebook heb ik de mal van dutchdoobadoo ook maar eens aangeschaft en vandaag deze leuke zakdoekjeshouder gemaakt;



Het kikkermalletje had ik bij Alie besteld voor € 0,98 en vind het perfect op dit doosje passen.

Is het geen schatje?

Dank voor de vele lieve reacties van gisteren, hoop jullie vandaag weer te zien hier,gezellig!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Het is zeker een schatje het kikkertje, het past prachtig bij je mooie zakdoekjes doosje, weer een mooi project.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan, Wilma. Daar moet elke zieke toch van opkikkeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een erg schattige mal ! Heel leuk doosje ! Ik heb nog niets besteld bij Alie, maar het lonkt wel, zo goedkoop zeg ! Snijdt de mal ook goed uit ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kikkertje heb ik ook al een aantal keer aan gedacht om te kopen. Hij is echt heel leuk. Mooie deze DDD mal.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    leuke kikker heb je gekocht bij Ali, ik vind je tissuedoos heel mooi geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk doosje heb je gemaakt.
    Dat is een echte opkikker !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma,
    Dat is grappig ik heb deze mal net binnen van DDBD.Ik zag het ook steeds voorbij komen.
    Je hebt het leuk aangekleed. Kun je een ziek iemand toch mooi me opkikkeren of niet dan!
    Je kikker mal past perfect.
    Tot blogs, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen