Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 8 januari 2017

Pauw pauw....

Kennen jullie het rijmpje ook nog ?-> Pauw pauw pauw ik ben mooier dan jouw!
En dan maar hopen dat de pauw zo'n mooie staart opzette als dit mooie 3D plaatje....





Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, altijd leuk als er weer een positief berichtje binnen komt! Fijne zondag gewenst, liefs Wilma xx

12 opmerkingen:

  1. wat zijn dat prachtige pauwen, en met die mooie borduurtjes weer prachtige kaarten Wilma!
    fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaartjes Wilma...wat een chique pauw erop heel mooi plaatje en ook prachtige borduurtjes erbij...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en ja, ik ken dat liedje ook :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pauwenkaarten heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik ken het rijmpje/liedje!
    Past er mooi bij.
    Hele leuke kaarten. De geborduurde pauw is super.
    Heel mooi gedaan Wilma.
    Groetjes Crealinetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten geworden met mooie bijpassende kleuren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee dat rijmpje ken ik niet. Schitterende kaarten, wat een priegelwerk die bloempjes uitknippen... groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige pauwenkaartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer twee toppertjes Wilma, mooi geborduurd en wat een prachtige pauwenplaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat zongen wij vroeger ook altijd..
    het zijn 2 hele mooie pauwenkaarten geworden.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Oh prachtige kaartjes,
    heel mooi met de pauwen ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen